نحوه استعلام گواهینامه CE

نحوه استعلام گواهینامه CE

ایران گواه نحوه استعلام گواهینامه CE

نحوه استعلام گواهینامه CE

نحوه استعلام گواهینامه CE پرسش بیشمار متقاضیان اخذ گواهی CE یا متقاضیانی است که قبلا اقدام به اخذ گواهینامه CE کرده اند و می خواهند نحوه اعتبارسنجی نشان CE اخذ شده را جویا شوند. گواهی نامه CE نشان انطباق محصول با استاندارد تدوین شده اتحادیه اروپا می باشد و شرکت های تولید کننده محصولات جهت صادرات محصول به کشور های اتحادیه اروپا همچنین دیگر کشورها نیاز به اخذ گواهینامه CE دارند. لذا نحوه استعلام گواهینامه CE همچنین نحوه استعلام نهاد صادر کننده CE جزو چالش های مهم متقاضیان است.

مقاله نحوه استعلام گواهینامه CE توسط گروه مهندسین ایران گواه تدوین و مکتوب شده که متقاضی با مطالعه دقیق مقاله فوق می تواند به راحتی اقدام به استعلام گواهینامه نماید. استعلام نهاد صادر کننده گواهینامه CE موضوع مهم بعدی است که توسط مقاله فوق به آن پرداخته می شود.

نحوه استعلام گواهینامه CE چگونه است؟

متقاضیانی که موفق به اخذ گواهینامه CE شده اند عموما سوال دارند که گواهینامه CE در چه سایتی باید استعلام گرفته شود و نحوه رجیستری گواهینامه CE چگونه است. معمولا شرکت هایی که امور مربوط به کارسازی و یا صدور گواهی CE را انجام می دهند خود متقاضیان را راهنمایی می کنند نحوه رجیستری گواهینامه CE اخذ شده. منتها ممکن است متقاضی بعد از مدتی دسترسی به شرکت صادر کننده نشان CE را نداشته باشد لذا دنبال راهی برای استعلام گواهینامه CE است.

متقاضیان برای اینکه نحوه استعلام گواهینامه CE را آموزش ببینند و بتوانند گواهی CE اخذ شده را استعلام کنند باید ابتدا بدانند اعتبار گواهینامه CE چگونه است و گواهی CE توسط چه نهادی صادر شده است. معمولا شرکت هایی که در ایران گواهی CE را صادر می کنند به اسم گواهینامه CE اصل یا معتبر اقدام به صدور CE مارک می کنند در حالی که گواهی صادر شده اصل نمی باشد.

برای نحوه استعلام نهاد صادر کننده گواهینامه CE باید به سایت ناندو مراجعه نمایید که در سر فصل پایین به آن اشاره می شود. حال می پردازیم به اینکه نحوه استعلام گواهینامه CE چگونه است. جهت رجیستری گواهی CE ابتدا باید بدانیم نشان CE توسط چه مرجعی صادر شده است، لذا معمولا آدرس سایت نهاد صادر کننده در پایین گواهینامه ها مکتوب شد است. متقاضی باید ابتدا وارد سایت نهاد صادر کننده شود سپس در قسمت سرچ گواهینامه نام و مشخصات شرکت خود را درج کند و در نهایت کد رجیستری نامبر درج شده در گواهینامه را مکتوب نماید.

چنانچه گواهینامه VALID باشد و دارای اعتبار باشد اطلاعات سازمان دریافت کننده CE مارک نمایش داده می شود و چنانچه متقاضی نتوانست وارد سایت شود یا اطلاعاتی نمایان نشد یعنی اینکه گواهینامه CE اخذ شده فاقد حداقل اعتبارات می باشد. جهت اطلاع از نحوه استعلام گواهینامه CE می توانید از مشاوره رایگان همکاران مرکز سود ببرید.

هزینه اخذ استاندارد CE چقدر است
نحوه اعتبار سنجی نهاد صادر کننده CE:

نحوه اعتبار سنجی نهاد صادر کننده گواهی CE با نحوه استعلام گواهینامه CE کاملا متفاوت است، در حقیقت متقاضیان در نحوه استعلام گواهینامه CE آموزش میبینند گواهی دریافت شده را در سایت مرجع صدور استعلام کنند. نحوه اعتبار سنجی نهاد صادر کننده گواهی CE باید قبل از اخذ نشان CE توسط متقاضیان انجام شود تا از سطح اعتباری مرجع صدور اطلاع داشته باشند و گواهینامه CE فیک به جای گواهینامه CE اصلی دریافت نکنند.

نهاد صادر کننده گواهینامه CE معتبر اختصارا NB نامیده می شود (در مورد NB ها طی مقالات مختلف سایت توضیحاتی داده شده) بنابراین مرجعی که می تواند گواهینامه CE اورجینال صادر نماید NB نامیده می شود. NB ها دارای کد چهاررقمی قابل شناسایی هستند که این کد براساس نوع اسکوپ کاری توسط انجمن بین المللی اعتبار دهنده Nando به NB ها اختصاص داده می شود.

بنابراین نهادهایی که مجوز صدور گواهینامه CE اصل دارند باید در سایت ناندو قابل رجیستری و رهگیری باشند و لذا هر مرجعی نمی تواند ادعا کند گواهینامه CE معتبر صادر می کند. پس از اطلاع از کد چهار رقمی مورد تایید باید متقاضی وارد سایت ناندو شود و کد چهار رقمی را استعلام بگیرد در صورتیکه نوع فعالیت مرجع صدور به دایرکتیو محصول همخوانی داشته باشد گواهینامه CE اورجینال از نهاد صادر کننده قابل دریافت است.

موضوع مهمی که متقاضیان باید توجه کنند اینکه برخی از مشاوران داخل ایران به مشتری اعلام می کنند گواهینامه CE اورجینال صادر می کنند و کد چهار رقمی داخل سایت ناندو را معرفی می کنند ولی در حقیقت گواهینامه صادر شده از نوع خود اظهاری می باشد. فقط با گواهینامه اورجینال است که متقاضی می تواند صادرات داشته باشد به اروپا و گواهینامه خود اظهاری برای صادرات به اتحادیه اروپا مورد تایید نمی باشد.

بیشتر بخوانیم:

هزینه اخذ استاندارد CE

انواع گواهینامه CE

 

بیشتر بخوانیم: نحوه استعلام گواهینامه CE، نحوه استعلام گواهینامه CE چگونه است، استعلام گواهینامه CE، رجیستری گواهینامه CE، نحوه رجیستری گواهینامه CE

 

به این مقاله امتیاز دهید!
[Total: 0 Average: 0]

1 دیدگاه دربارهٔ «نحوه استعلام گواهینامه CE»

  1. بازتاب: نشان CE، اخذ CE مارک اروپا - مرکز مشاوره ایران گواه021-46134

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا
02146135223